duminică, 1 iunie 2008

"Fiecare are in mainile sale propria fericire,precum artistul are materia bruta, careia vrea sa-i dea o forma" (Goethe)

Vorbeam cu un prieten care imi spunea ca eu numai iubire visez...dar daca asa sunt eu si daca mereu sunt indragostita de cineva... Cu ce gresesc ca sper ca intr-o zi sa-mi intalnesc jumatatea?Cred ca in zilele noastre ideea de "suflete pereche" e demodata, dar mie imi place starea mea...
Ma deranjeaza ca oamenii ma condamna...Eu n-as fi acceptat in locul tau!Ai gresit!...Dar oare cu ce sunt ei mai buni ca mine?Poate mie nu-mi pare rau si daca am gresit am platit pentru greselile mele(unii sunt bine intentionati se stiu ei care si-mi sunt dragi :) )
Zilele astea am invatat ceva ce ar fi trebuit sa invat demult...ca atunci cand oamenii vor sa te cunoasca "vin si-ti bat ei la usa" :) fara sa-i cauti.
Multumesc!
Noapte buna!

Niciun comentariu: