miercuri, 4 iunie 2008

O zi cu soare dupa multe furtuni

Ieri dimineata m-am trezit pe la 7,m-am dus la bucatarie si mi-am facut o cafea pe care am baut-o fara zahar deloc, simteam cum incet incet ma trezesc.Aveam o stare pe care de mult n-am mai avut-o, eram foarte agitata...ma astepta o zi in care nu-mi permiteam sa gresesc, erau deja prea multe restante si chiar nu-mi mai permit sa pic nici un examen sesiunea asta daca la anul nu vreau sa fiu tot anul 2.
Examenul asta a fost primul si cel mai greu pentru ca era oral, profu destul de pretentios(trebuia sa indeplinesti o groaza de conditii ca sa poti sa intri in examen:proiect, prezente, test, iar daca indeplineai conditiile astea si te primea in examen ca sa ajungi la oral trebuia sa faci o problema si niste intrebari scurte a caror medie sa iasa peste 5)Problemele foarte lungi, o groaza de formule,toate tipuri diferite(vreo 15)... nu le stiam...asa ca numai teoria ma mai putea salva.
La ora 14 eram programata.M-am trezit la 7 cu gandul sa mai apuc sa repet o data tot,am fumat o tigara si incercam sa repet, nu ma puteam concentra,invatasem teoria dar acum totul era o pata alba in mintea mea si am inceput sa devin disperata...Nu puteam continua in starea asta trebuia sa ma adun cumva,am hotarat sa nu mai citesc ca oricum nu ingras porcul in ajun
Mi-am facut un dus ,m-am mai invartit prin casa si la ora 13 am plecat inspre scoala, a inceput sa ma doara foarte tare stomacul(in ultimul timp tot mai des ma doare), aveam o stare de parca asta ar fi fost primul examen pe care-l dau pana acum.
Am intrat in sala, tremuram, am tras subiectele si m-am pus in banca
Primul lucru m-am uitat la problema,era una scurta,vreo 5 randuri scrise... nu stiam cum s-o apuc, am lasat-o deoparte.M-am uitat la intrebarile scurte, erau 6, 3 stiam sigur, de celelalte 3 nu auzisem.La o intrebare mi-a zis o colega,la celelate 2 am scris ce am crezut eu,nu eram sigura ca-i bine.Fiecare intrebare avea 1,5 puncte (4*1,5=6 la problema n-am scris nimic deci 0 si 6/2 nu iesea nicicum 5) trebuia sa scriu ceva si la problema.Am citit-o de vreo 3 ori, am calculat tot ce se putea calcula, nu stiam care metoda s-o folosesc si am combinat din toate tot ce mi-am amintit de pe la seminarii.Am inceput sa ma uit pe subiectele mari de teorie,unul il stiam bine celalalt asa si asa. Mi-am schitat pe ciorna cateva idei si stateam.
Am dat la corectat problema si cele 6 intrebari si mi-a zis profu ca problema nu-i de 5 si ca daca stiu subiectele mari de teorie de 5 fiecare trec daca nu... la toamna
Inaintea mea picasera toti, eram varza.
Am inceput cu subiectul pe care il stiam bine,la celalalt am spus vreo 2 propozitii si n-am mai stiut, a inceput sa-mi puna intrebari ajutatoare care erau cat de cat logice(m-a ajutat profu) si am luat...7!!!!
Atat de mult m-am bucurat ca un copil caruia ii dai o bomboana sau jucarie(ma bucuram la fel de tare si cu 5 numa sa-l iau), desi daca stai sa te gandesti am luat un amarat de examen,nu-i mare lucru, dar avand in vedere ca mai am 5 restante (2 de anul trecut si 3 de sem trecut)nu-mi permit sa mai pic examene si sem asta.
Sunt linistita ca am inceput sesiunea cu moralul ridicat pentru ca daca picam ex asta imi era greu sa ma adun sa invat la celelate.
Si acum ma duc sa fumez o tigara si ma pun sa invat iar, pentru ca vineri mai trebuie sa tai o burta de peste ca sa pot sa ies la suprafata :)
Bafta tuturor in sesiune!

Niciun comentariu: