luni, 23 iunie 2008

Cine esti tu ?

Cine esti tu si ce sti despre mine?Ce stiu despre tine?
Suntem doar doua umbre care stau pe net si mai vorbim din cand in cand..."idila noastra", daca pot sa-i spun asa, se consuma doar in jurul unei tastaturi si a unei webcam...intalnirile noastre au loc prin intermediul calculatorului si totul e fictiv,poti sa-mi spui si sa-ti spun orice si ne intelegem de minune si totusi vorbim despre casatorie,nu?Ai pierdut si asta este,acum nu e cale de intors,urmeaza sa cumperi inelele... :)
Poti sa fi si sa fiu orice fel de om,cu principii,conservator,noncomformist,cum vrem sa fim si de asta cred ca e interesant,dar oare care-i realitatea?Poti sa ai acasa o nevasta si 3 copii,la fel cum pot sa am si eu...
Niciodata n-am crezut ca poti sa cunosti,in adevaratul sens al cuvantului,un om prin intermediul internetului,si chiar nu poti,sa sti ce-i place si ce-l enerveaza cel mai tare,aici fiecare e exact cine vrea sa fie,si schimba mastile si rolurile cum are chef...
Pot sa-ti spun(scriu) tot ce-mi trece prin cap,sa te mint in cel mai frumos mod,sa am impresia ca ma crezi,la fel cum poti sa faci si tu, fara sa-mi pese ce crezi,daca fac impresie buna sau nu,daca te deranjeaza sau nu,pentru ca suntem doua enigme, doi necunoscuti... si atat,nimic mai mult...

5 comentarii:

ola1921 spunea...

asta de unde l-ai mai copiat ? :)

sunt doar eu spunea...

poate ca nu l-am copiat...

blondine spunea...

numele pe care l utilizez spune tot :D
cine i Blonda?:P

sunt doar eu spunea...

ma gandeam ca tu esti :),dar n-am vrut sa fac o gafa,ms frumos...sper ca gasesti interesant ceea ce citesti

ola1921 spunea...

da nu ii ea ii popa bia :)) nu ii blonda :))