sâmbătă, 28 iunie 2008

Casnicia noastra s-a terminat....

Da, s-a terminat casnicia noastra,intr-un mod cat se poate de frumos...Partajul l-am facut foarte simplu,tu ai luat calculatorul,webcam-ul,menajerele si bonele,iar eu am ramas cu gradinarii mei musculosi si frumosi....
Aseara cand mi-ai spus ca pleci si ca e ultima oara cand vorbim,mi s-a pus un nod in gat,si o lacrima mi se prelingea pe obraz,nu ma intreba de ce pentru ca nici eu nu stiu si n-am putut sa inteleg,dar uite ca ai avut efectul asta asupra mea.
Ca sa fiu sincera,tu ai fost primul baiat care m-a cerut in casatorie, daca pot sa spun asa,cu care m-am casatorit si am facut si 3 copii si cele mai tari partide de sex.A fost scurt dar mi-a placut foarte mult sa vorbesc cu tine, sa radem impreuna si acum am ajuns la capat.
Curand, cand ai sa cobori din tren si ai sa mergi acasa la adevarata ta nevasta si cei 3 copii care te asteapta,eu am sa fiu doar o amintire,un strain caruia ii acordai cateva ore din ziua ta...Si la toamna cand o sa te intorci iar,si-o sa ma vezi in lista ta de mess o sa te intrebi"asta cine mai e?si de unde a aparut aici?" sunt sigura...
Sa ai o vacanta frumoasa,sa-ti iei carnetul si sa ai grija de tine...o sa-mi lipsesti,barbate...si poate o sa mai vorbim din cand in cand

2 comentarii:

blondine spunea...

asta mi aminteste la o prima citire de serialul "Desperate Housewives" ---probabil datorita GRADINARILOR MUSCULOSI :D

ola1921 spunea...

copy & paste :)