duminică, 22 iunie 2008

Trei Doamne, si toti trei...:)


M-am gandit sa scriu articolul asta,pentru voi doi, prietenii mei cei mai buni...
Ma gandeam aseara ca daca nu v-as fi avut pe voi sa ma certati de atatea ori cand o luam pe alt drum decat cel drept si sa ma coborati cu picioarele pe pamant de multe ori cand visam,chiar daca atunci ma durea, cine stie cate alte prostii as fi facut...
De fiecare data ati fost langa mine cand am avut nevoie de voi si nu mi-ati intors niciodata spatele,el a plecat, a venit, voi ati fost mereu acolo...eu in schimb am facut-o...si stiu ca nu-i frumos si asta nu-i o scuza,dar de fiecare data m-am lasat dusa de val si n-am facut-o niciodata intentionat(stiti voi la ce ma refer...)
Niciodata nu m-ati lasat sa vin noaptea singura acasa,cu voi am plans tot timpul si tot cu voi m-am bucurat,toate prostiile le-am vorbit cu voi si da, am foarte mare incredere in voi...
Multumesc ca aveti grija de mine!

Niciun comentariu: