duminică, 16 noiembrie 2008

Masuta cu bioenergie

Am auzit de la o prietena care cunoaste ea o persoana care are o masuta,care masuta se misca pe baza de bioenergie si masuta respectiva iti raspunde la orice intrebare mai putin intrebarile legate de moarte,adica nu o sa-ti spuna niciodata cand o sa mori sau lucruri de genul asta si bineinteles ca n-am crezut, ca masuta respectiva o sa se miste singura si o sa-mi raspunda la intrebari,pana n-am vazut.
Aseara am fost la prietena asta a mea sa vad celebra masuta.
Eram la ea in bucatarie,pe masa ei era lipita cu banda adeziva o coala de hartie,mare cat toata masa,pe care erau trecute numere de la 1 la 9,lunile anului,raspunsurile"da","nu","nu stiu", niste ani incepand cu 2000 pana prin 2022 in ordine cronologica si literele alfabetului,iar centrul foii respective era marcat cu un "x" incercuit.Pe coala respectiva de hartie era pusa celebra masuta,care nu era altceva decat o bucata rotunda de lemn care nu avea diametrul mai mare de 30 cm si avea 2 picoare de lemn,iar in locul in care ar fi trebuit sa fie al treilea picor al masutei era un creion pus de noi ca masuta sa poata sa scrie.Nu avea nimic special masuta aceasta pentru ca m-am uitat atenta la ea si am intors-o pe toate partile.Cum functiona?Puneai mana pe ea cat sa o atingi foarte fin si ii puneai o intrebare,iar ea se misca si cu varful creioanului incercuia raspunsul la intrebarea ta.Mie nu-mi venea sa cred ca daca pun mana pe ea, masuta se misca singura.La inceput am intrebat-o lucruri despre mine pe care le stiam,adica am intrebat-o cati ani am,in ce luna sunt nascuta,am intrebat-o de parintii mei care nu erau de fata si mi-a raspuns corect la toate intrebarile,apoi am intrebat masuta cum ma cheama,raspunsul nefiind trecut pe foia respectiva si mi-a scris numele,e incredibila masuta respectiva.
Printre alte lucruri pe care am mai intrebat-o si mi le amintesc acuma au fost urmatoarele:
- o sa ma casatoresc in 2018,adica la 31 de ani
- o sa intru in vara la licenta si o sa iau nota 8
- nu o sa lucrez in domeniu,adica in marketing
- o sa am 5 copii(asta e numarul maxim de copii pe care pot sa-l fac,asta nu inseamna ca o sa fac 5 copii,adica nu pot sa fac mai mult de 5 copii,mai putini da :))
- nu o sa ma insele sotul
- numele sotului meu incepe cu litera t
- nu o sa ma las de fumat niciodata
- cand o sa ma casatoresc nu o stau cu ai mei
- unui prieten de-al meu ia zis numerele de la loto de azi 6/49 si a zis ca o sa le joace,urmeaza sa vedem daca se imbogateste sau nu :)
- si mi-a mai spus cateva lucruri pe care prefer sa le tin pentru mine :)
Bineinteles ca am mai intrebat masuta tot felul de prostii pentru amuzamentul nostru,insa cateva chestii chair te lasau cu gura cascata,o prietena a pus masuta sa-i scrie care e celalat nume al ei,nume pe care ea il avea doar in certificatul de nastere,in buletin nu,nu stiu de ce,si niciunul din noi nu-i stia al doilea nume,masuta i la scris,iar cand am vrut s-o filmam nu mai vroia sa se miste,proprietara ei ne-a spus ca masuta nu vrea sa se miste in orice loc si mai ales cand e filmata,asa ca la Dan Diaconescu degeaba ar duce-o ca nu s-ar misca.
Azi dimineata m-am trezit si sunt sigura ca n-am visat si ca lucrurile alea s-au intamplat real,am vazut masuta miscandu-se si a fost o experienta interesanta,acum nu mai ramane decat sa asteptam soarta sa-si urmeze cursul si sa vedem daca masuta a avut dreptate in ceea ce ne-a zis...

8 comentarii:

ola1921 spunea...

huooooooo satanisto, ai incalcat toate canoanele bisericesti huuuuuuoooooo pieiiiiiiiiiiiii satana. Cum ii acum cu religia??

ola1921 spunea...

P.S. Cand o sa faci in cele din urma diferenta intre un jurnal si un blog??

Dani spunea...

eu cred in chesti oculte dar incerc sa ma feresc de ele

sunt doar eu spunea...

@olis:stii bine ce cred eu in legatura cu biserica si religia si nu era nimic ocultla masuta respectiva si daca nu te intereseaza ce scriu nu mai citi,cred ca e problema mea ce si cum scriu
@dani: masuta respectiva era haioasa intr-un fel si asa cum ai spus si tu si eu cred in chestii oculte si incerc sa ma feresc de ele,si nu-mi venea sa cred ca masuta respectiva se poate misca si eram curioasa,iar de aseara de cand am vazut-o,ma tot gandesc daca ar putea fi facatura,dar nu cred :)

ola1921 spunea...

anca draga incearca sa nu te mai contrazici k tu esti haioasa deja :)) ori crezi in chestii oculte ori nu crezi :))

sunt doar eu spunea...

daca ai citi atent,ola, ai vedea ca nu ma contrazic :P

Anonim spunea...

de parca ar fi preluata povestea dintr-un serial cu Charmed (alea 3 vrajitoare) =))

ola1921 spunea...

oricum m-ai dat pe spate cand ai pus @ =))