miercuri, 27 august 2008

Timp, incotro fugi?

In ultimul timp am trecut printr-o pasa din asta in care am fost foarte filosoafa si mi-am analizat viata de pana acum.Concluzia a fost ca mi-am dat seama ca m-am schimbat,nu stiu daca in bine sau rau,dar e o schimbare.Acum vreau cu totul si cu totul altceva decat vroiam in urma cu un an,am alte asteptari de la mine si de la oamenii de langa mine decat aveam in urma cu ceva timp.
M-am pus sa ascult Kelly Familly si mi-am amintit de copilarie,de cat de indragostita eram de johnny si visam ca intr-o zi am sa-l cunosc,sa merg la concerte,aveam multe postere cu ei,vorbeam cu gemenele,care si ele erau indragostite de paddy si angelo,si serile din vacantele de vara cand stateam pana tarziu afara,cand l-am legat pe a,si am fost pedepsita si timpul a trecut si am ajuns la liceu,si acum si liceul pare undeva asa departe....
Odata cu inceperea liceului a inceput un alt capitol,prima iubire adevarata,alti prieteni,cu gemenele abea daca ma mai intalnesc si suntem vecine,cat de repede trece timpul asta...
Vorbeam zilele trtecute cu un bun prieten si imi spunea ca ar trebui sa ma trezesc ca trece timpul pe langa mine si ratez ocazii,dar asa nu vreau, asa as vrea sa opresc timpul,sa raman copil,mi-am amintit zilele trecute si de tine,cand ne plimbam prin parc si ne uitam la pesti,ce copii eram si cat de mult ne-am schimbat,asta inseamna ca am crescut si cat de departe par vremurile alea
La anul vine licenta si un job serios si uite ca devin om mare...fie ca vreau, fie ca nu...Timp,incotro fugi?

Niciun comentariu: