sâmbătă, 6 septembrie 2008

In sfarsit apare soarele....

Ieri am avut o restanta de anul trecut si am luat,dupa care ma duc la scoala sa vad exact ce si cum ,care-i situatia mea...si-mi zice secretara ca am luat si examenele pe care am crezut ca le-am picat...asa ca oficial sunt in anul 3,am destule credite sa trec si mai am doar 3 restante si in plus se aud ceva zvonuri cum ca s-ar putea sa primesc o masina a mea proprie si personala.Inca suntem la stadiul de discutii,nu stiu de care ce si cum,dar important e ca urmeaza...asa ca in sfarsit apare soarele si pe strada mea.Nici nu stiti ce fericita sunt si cat de bine s-au aranjat toate, dar fericirea asta a mea trebuia sa fie umbrita de ceva ca doar altfel era prea frumos,nu?Asa ca de 2 zile ma doare maseaua de nu mai pot si de groaza de a merge la dentist am tot luat fiole de algocalmmin in speranta ca poate trece,dar azi dimineata...surpriza....m-am trezit din cauza durerii si pe deasupra si toata partea dreapta mi-e umflata,am puroi.Mama insista sa ma duca la doctor,eu las ca trece,ca-i de la curent,asa ca atunci cand n-am mai suportat durerea si m-am hotarat sa merg era deja tarziu si toate cabinetele erau inchise ca doar azi e sambata si au program doar pana la 13 asa ca pana luni sper sa-mi treaca cu oxiampicilina si sa nu ajung la urgenta...

Un comentariu:

ola1921 spunea...

stire d otv (:|