vineri, 1 august 2008

Maine plecam


DA, maine la 7:13 PM plecam la mare. Am asteptat ziua asta de la inceputul anului, sa merg sa uit de tot si de toate si sa fiu acolo cu oamenii care-mi sunt dragi, cu prietenii mei ...
Azi incet, incet am inceput sa-mi pregatesc bagajul, sa ma gandesc cam ce haine sa pun si bineinteles ca parca as lua si bluza aia, si cealalta, dar parca si tricoul ala ca nu l-am mai purtat demult, si blugii aia, dar nici pe ceilalti nu pot sa-i las acasa, apoi pantofii, o pereche de slapi pt plaja, balerini, adidasi daca ploua si-i frig, uscator de par, bineinteles 10000 de creme inainte de plaja,dupa plaja,pt corp,si multe alte nimicuri care ocupa loc asa ca atunci cand am considerat ca am terminat si am pus tot ce-mi trebe, inchide geanta daca poti...
Ce ti-e si cu fetele astea.... mai mult ca sigur maine o sa fiu nevoita sa renunt la unele dintre ele, sa nu car tot dulapul dupa mine asa ca...
Ne vedem la mare! Vacanta placuta in continuare!

Niciun comentariu: