luni, 18 august 2008

8 nopti, 9 zile si 2 pe drum


De aproape o saptamana m-am intors din vacanta si cred ca in fiecare zi mi-am propus sa scriu pe blog,dar de fiecare data m-am luat cu altele si abea azi am apucat...
Am asteptat cu nerabdare sa plec si pe cat de mult am asteptat pe atat de repede a trecut
Am plecat cu trenul la mare, la costinesti, si am tot mers vreo 16 ore , atat de lung mi s-a parut drumul ca am crezut ca nu mai ajungem,dar oricum toata oboseala a trecut odata cu prima baie in mare
In rest am avut noroc de timp frumos cu exceptia ultimei seri in care a plouat si n-am avut incotro si a trebuit sa stam in casa...Anul asta mi-am propus sa ma intorc bronzata de la mare asa ca majoritatea timpului mi l-am petrecut pe plaja, si am reusit,si deja incepe sa mi se ia pielea si sa-mi pice nasul,dar nu-mi pare rau...Eu nu stiu sa innot,dar macar acum nu ma mai duc ca toporul la fund pentru ca am invatat sa fac pluta :), poate la anul o sa invat sa si innot.Intr-o zi am fost la aqua magic, cu ciocanele n-am reusit inca sa ma dau pentru ca mi-e frica,dar daca le fac pe toate anul asta la anul n-o sa mai fie asa interesant, asa ca poate la anul...Intr-o seara am fost la concert la Directia 5 si in mare cam asta a fost
Pe tine te-am asteptat o zi intreaga si chiar imi doream sa vii,dar pentru ca n-ai facut-o mi-am dat seama ca alta sansa chiar n-o sa mai avem si niciodata n-o sa aflu raspunsurile la intrebarile pe care mi le-am pus,poate ca-i mai bine asa,sa ramana un mister, si nu vreau sa zic ca iar eu n-am noroc si sa-mi plang de mila pentru ca inca odata mi-am demonstrat ca oamenii care conteaza si care tin la mine sunt cu mine.In plus, tu nici nu stii cat de mult m-ai ajutat prin faptul ca aproape 2 luni ai fost acolo si acuma chiar nu ma mai dor lucrurile care odata ma dureau atat de tare, si nu, nu m-am folosit de tine,poate m-am indragostit sau poate am vazut ca se poate si altfel,asa ca tot raul spre bine!

Niciun comentariu: