luni, 21 iulie 2008

Ce week-end fain...




Iesirea asta era planuita de acum 2 saptamani,adica sa mergem la Timis cu cortul de sambata pana duminica.
Simplu... sambata trebuia sa plecam si sa ne intoarcem duminica,dar sambata din 7 am mai ramas 4 care sa mergem si am hotarat ca n-are rost sa ramanem pe noapte doar noi,dar am ajuns acolo,un loc cum numai in povesti mai vezi,in care am avut plaja mare cu nisip, apa aproape,soare si umbra,superb,era pacat sa ne intoarcem seara acasa,asa ca ne-am decis sa ramanem peste noapte.
Care era problema?Ca n-aveam corturi,haine lungi pentru noapte si mancare. Ce-am facut?Ne-am descurcat ca suntem copiii mari.Am trimis baietii inapoi in oras sa ne aduca corturi,haine si mancare... :)
Am ramas singura cu prietena mea,si cat de bine a fost pentru ce desi ne-am intalnit aproape zilnic,n-am mai vorbit asa ca fetele de cateva luni,a fost tare frumos.
Am ramas impresionata cand am vazut ca un foarte bun prieten, pe langa ca mi-a adus cort,mi-a luat si saltea si 2 saci de dormit ca sa nu-mi fie frig noaptea,inca o dovada ca oamenii care conteaza sunt lunga mine,amandoi,si tin la prietenia noastra.
Cum s-a incheiat seara?Cu niste mici facuti pe semiintuneric,dar nemaipomeniti la foamea pe care o aveam in noi,un foc mare de tabara si o baie goi pusca in Timis,noaptea pe la vreo 12(apa era nemaipomenit de calda)
Exact in aceeasi formatie plecam peste 2 saptamani la mare...si nu mai am rabdare :) Abea astept!

Niciun comentariu: