sâmbătă, 20 septembrie 2008

Cine stie, cunoaste...

Am ramas tampita...stau si ma uit la telefon...suna intr-adevar,nu visez si n-am adormit,ma frec la ochi sa fiu sigura ca vad bine, ceasul spune ca-i ora 1 fara 5 noaptea,daca tie ti se pare o ora potrivita de facut vizite de curtoazie atunci ai toate motivele sa spui ca sunt salbatica,pentru ca mie nu mi se pare.Daca vrei sa stii ce am mai facut poti sa vii la o cafea oricand la o ora mai normala,dar la 1 noaptea ce pretentii ai de la mine?Si in plus reprosurile tale nu-si aveau rostul si de asta nici n-am mai ramas sa te ascult si pentru ca tu nu esti in stare sa recunosti un lucru atat de evident.Nu te privesc asa cum ai spus, ci doar ca pe un iresponsabil si un inconstient,dar pana la urma e treaba ta ce faci,sunt uimita de schimbarea pe care o vad la tine,esti de nerecunoscut,dar probabil la fel ma vezi si tu,in rest...toate bune

Un comentariu:

ola1921 spunea...

"Cine stie, cunoaste..." ce vorba tampita mai ii si asta??