duminică, 13 iulie 2008

Intamplari....

Aseara,sambata seara nu vreau sa stau in casa,si ce sa fac, sun un prieten sa iesim undeva la un suc,si-mi zice sa mergem intr-un club...perfect pentru ca chiar n-am mai fost de nici nu mai stiu cand...asa ca...era mai mult decat ma asteptam de la seara asta.
Vine dupa mine pe la 22.30 si mergem in..."Souvage"(cunoscatorii stiu)Eu nu prea(chiar nu) aveam nici o treaba cu ce se intampla acolo asa ca imi aprind o tigara cu o sticla de cola in fata si putin dezamagita eram sigura ca acolo pe canapeauna aia o amortesc pana dimineata
Nici pe departe...am cunoscut oameni ok,a fost o experienta pe care nu cred ca mai vreau s-o repet,dar azi dimineata la 4 cand am ajuns acasa si m-am pus in pat zambeam si ma gandeam "Doamne, am facut-o si pe asta!"...si ce baieti frumosi...pacat...sau poate ca nu... :)
Thanks A!

2 comentarii:

blondine spunea...

ce club e ala ??? :-s k nu l stiu :|

sunt doar eu spunea...

un club mai "special",e chiar in liberattii in statia de tramvai...dar nu-ti doresti sa mergi,crede-ma