sâmbătă, 24 mai 2008

Nepasarea din jur

In fiecare zi vad oameni care uita sa mai fie oameni, devenim incet incet cu totii niste robotei care uitam sa zambim, sa ne bucuram de lucrurile marunte,sa iubim ...mai tot timpul suntem incruntati
Ma gandeam odata la cat e de scurta viata asta si atat de perisabila.In ultimul timp am tot aflat ca oameni dragi mie s-au imbolnavit si cat de mult s-au schimbat dupa ce au aflat...Au inceput sa se bucure atat cat pot de ceea ce le ofera viata asta ,inca mai au puterea sa zambeasca, iar eu nu mai stiu cand am zambit asa fara sa aud o gluma buna.
Am un prieten care imi spunea ca daca poti sa incepi ziua cu zambetul pe buze e extraordinar numai ca zambetul va disparea in momentul in care pasesti afara din casa.Ma uit mereu la oameni pe strada si majoritatea sunt incruntati, grabiti, unii vorbesc singuri si toate astea din cauza lumii pe care am creat-o tot noi oamenii,pentru ca in jungla asta am devenit si noi niste animale,ne-am dezumanizat fiecare e preocupat cu problemele sale,in fiecare zi interactionam dar nu comunicam aproape niciodata cu adevarat, vorbim, povestim dar de prea putine ori ascultam si de cele mai multe ori o facem din obligatie sau bun simt de prea putine ori incercam sa intelegem
Goana asta dupa bani si stresul in care traim zi de zi ne fac sa fim tot mai intoleranti,mai nervosi dar sanatatea si constiinta impacata nu se pot cumpara cu toti banii din lume...

Niciun comentariu: